تالار محتوا | محتوا با ذکر منبع از منابع معتبر

ساخت وبلاگ

مشکلات پخش کردن کارت عروسی

حال این کارت عروسی خاص و متفاوت به تعداد مهمان ها چاپ می شود واز ده روز تا یکماه قبل از مراسم، یکی یکی به درب منزل مهمان های مورد نظر برده می شود و از آنها خواسته می شود که به همراه خانواده خود به جشن عروسی تشریف بیاورند.

اما دردسر از آنجایی شروع می شود که تعداد مهمانها زیاد باشد و تعداد کارتهایی که یک زوج جوان باید ببرند، زیاد شود. آنوقت عروس و داماد خوشبخت باید یکماه تمام، بعد از ظهرهای خود را برای پخش کردن این کارت هدر دهند و در آخر هم متوجه می شوند که بسیاری از مهمان ها را فراموش کرده اند و دیگر کارت دعوت هم ندارند که بتوانند آنها را دعوت کنند. پس تلفن را برداشته و به صورت تلفنی برای آنها ارسال می کنند.

مشکل در جای دیگری بیشتر می شود و آن این است که اگر بخواهید مهمانی را از شهر دیگر یا کشور دیگری دعوت کنید، باید هزینه ی پستی را نیز به هزینه ی خود اضافه کنید.

بعضی از عروس و دامادها جدیدا، یکسری از فعالیت هایی که قرار است در مراسم عروسی خود انجام دهند را نیز داخل کارت عروسی یادداشت می کنند تا مهمانهای آنها، آمادگی قبلی برای این موضوع داشته باشند.

كارت عروسي مدل جديد

کارت عروسی دیجیتال، جایگزین کارت عروسی معمولی

اما چگونه می توان این مشکلات کارت عروسی را برطرف کرد؟

این سوالی است که اکثر عروس و دامادها از خودشان می پرسند و به دنبال آن هستند تا این گرفتاری را برطرف کنند. شرکت تالارنامه، یک کارت عروسی دیجیتال طراحی و آماده سازی کرده است که مشکلات بالا را به راحتی حل کرده است و با امکاناتی که در اختیار زوج هایی جوان قرار می دهد، جشنی فراتر و خاطره انگیزتر را برای آنها، فراهم می سازد.

مزایای کارت عروسی دیجیتال

۱- تمامی مهمان ها و دوستانی را که می خواهید دعوت کنید، به هر تعدادی که هستند،به راحتی می توان دعوت کرد.

۲- ارسال تعداد زیادی کارت دعوت عروسی با شکل ها و مدل های مختلف بدون هزینه و محدودیت

۳- ارسال فیلم دعوت ویژه برای تمامی مهمان ها

۴- دریافت دلنوشته ها و خاطره های دوستان و مهمان ها

۵- دریافت عکس های خاطره انگیز مهمان ها و دوستان از عروس و داماد

۶- دریافت فیلم و کلیپ های خاطره انگیز مهمان ها و دوستان از عروس و داماد

۷- ارسال مکان برگزاری مراسم عروسی به صورت بسیار دقیق

۸- ارسال پیام های یاداوری برای لحظه لحظه ی برگزاری مراسم

 

تمامی این موارد با هزینه ای بسیار کم برای عروس و دامادها در دسترس می باشد.

برای اطلاع از این موارد می توانید در سایت زیر ثبت نام کرده و یا با شماره ۰۹۱۳۳۰۶۳۳۷۰ تماس تلفنی برقرار نمائید.

http://www.talaameh.com/mag/کارت-عروسی-کارت-عروسی-دیجیتال/

 

 
تالار محتوا | محتوا با ذکر منبع از منابع معتبر...
ما را در سایت تالار محتوا | محتوا با ذکر منبع از منابع معتبر دنبال می کنید

برچسب : کارت عروسی,کارت عروسی جدید,کارت عروسی خاص,کارت عروسی 2017,کارت عروسی فانتزی,کارت عروسی دست ساز,کارت عروسی خارجی,کارت عروسی جالب,کارت عروسی زیبا, نویسنده : ابی contentforum بازدید : 144 تاريخ : جمعه 26 آبان 1396 ساعت: 20:34

یکی از مواردی که زیبایی عروس ها را 2 برابر میکند زیبایی رژلب و خط لب عروس است. در این مقاله از مواردی صحبت میکنیم که باعث زیبایی شما در تالارها می شود

 

خط لب و زیبایی لب ها – لب، یکی از اندام های صورت می باشد که در ارتباط برقرار کردن با دیگران بسیار اهمیت دارد. اهمیت ان بعد ازچشم ها، نیز به این خاطر است که شما با اولین روبرو شدن با چهره ی طرف مقابلتان، سریعا لب های خود را به نمایش می گذارید.

زیبایی لب های شما، بسیار در زیبایی چهره شما و دندان و … اثر گذار است.

هنگامیکه لب های خود را آرایش می کنید، خط لب می تواند چنان در نوع اندازه و حالت لبهای شما اثر بگذارد که فکرش را نمیکنید. خط  لب می تواند لبها را برجسته یا باریک و یا فرم دار نشان دهد.

در این مقاله می خواهیم چند روش از بهترین روش های کشیدن خط لب را به شما آموزش دهیم.

روش اول: استفاده از خط لب همرنگ با پوست شما

اکثرا این سوال را می پرسند که چرا باید خط لب ما همرنگ با پوست ما باشد؟ رنگ رژ لب همرنگ رنگ پوست، باعث می شود که ناهمواری هایی که در پوست شما وجود دارد، پوشیده شود. این یکی از روش های اصولی برای جدا کردن رنگ پوست شما از رنگ لب شماست. و هنگامیکه در مرحله کشیدن رژ لب و برق لب موفق کنید، متوجه این اهمیت در زیبایی خود خواهید شد.

روش دوم: به زوایای لب های خود دقت کنید

یکی از سختترین قسمت های کشیدن خط لب، زوایای گوشه لب و انحنای کمانی لب بالایی می باشد. کشیدن این زوایا یک کار بسیار هنرمندانه است. برای اینکار از مداد لب های همرنگ رژ لبتان استفاده کنید.

همرنگ بودن اینها با یکدیگر، اشتباهات و خطاهای شما را کمتر نشان می دهد و اگر اشکالی بود، می توانید با رژ لبتان آن را اصلاح کنید.

اگر خط لبتان را دقیق بکشید، در طول روز دیگر احتیاجی به کشیدن خط ندارید، اگر احیانا رژ لبتان نیز پاک شد، می توانید سریع رژ لبتان را بکشید.

روش سوم: خط لب تیره برای لبهای پروتز کرده

خط لب های تیره، امروزه از طرفدارهای کمی برخوردار است. ولی ترکیب خط لب تیره با رژ لب های رنگهای دیگر، می تواند لب های شما را پروتز کرده نمایش دهد. سعی کنید رنگ لبتان کم رنگ تر باشد.

چندین بار ترکیب رنگ ها را با هم امتحان کنید تا به رنگ مورد نظرتان دست پیدا کنید.

روش چهارم: لب بالا مهمتر است

لبهای بالایی در کشیدن خط لب اهمیت بیشتری دارند. زیرا انحنا و زوایای آن سختتر است. برای اینکار ابتدا مداد خود را بتراشید تا اندازه سر آن تیزتر شود.

برای شروع به کشیدن، حتما از گوشه های خارجی لب شروع کنید و به آرامی به سمت مرکز لب ها، گرایش پیدا کنید. متاسفانه بیشتر خانم  ها از وسط شروع می کنند که این امر در نامتناسب بودن خط لب بسیار اثر دارد.

استفاده از روش نقطه ای

برای اینکه دقت خود را در کشیدن خط لب، بالا ببرید، بهتر است از روش نقطه ای استفاده کنید. به این صورت که ابتدا، نقاطی را برای کشیدن بر روی لب خود مشخص کنید و سپس این خطوط را به هم وصل کنید.

نکاتی برای کشیدن رژ لب

۱- رژ لب خود را سعی کنید که با یک برس کوچک آرایشی انجام دهید. زوایایی که قبلا با خط لب کشیده اید، با دقت رژ لب بکشید. بعد از  کشیدن رژ لب، لبهای خود را با احتیاط بر روی هم بمالید تا به خوبی پخش شود.

۲- بعد از کشیدن رژ لب، وقت کشیدن برق لب می باشد. یک برق لب متناسب با پوست شما، جذابیت زیادی به صورت شما می دهد.

خط لب در عروسی

تالار محتوا | محتوا با ذکر منبع از منابع معتبر...
ما را در سایت تالار محتوا | محتوا با ذکر منبع از منابع معتبر دنبال می کنید

برچسب : خط لب, نویسنده : ابی contentforum بازدید : 193 تاريخ : جمعه 19 آبان 1396 ساعت: 12:29

تالار پذیرایی کرج- معرفی ۷ تالار پذیرایی شهر کرج – هنگامیکه صحبت از مراسم عروسی، و برگزاری جشن برای یک مراسم خاص می شود، چشم زوج جوان به تالار پذیرایی که می خواهند انتخاب کنند، می باشد. آنها، می دانند که یکی از اساسی ترین انتخاب های آنها، انتخاب یک سالن شیک برای یک جشن زیبا می باشد. یکی از دغدغه های اصلی زوج های جوان، یافتن تالار پذیرایی هست که بدانند دیگران نیز از آن راضی بوده اند و از محبوبیتی خاص برخوردار هستند. محبوبیت و رضایت تالارها، به آنها این امکان را می دهد که دقیقتر و بهتر بتوانند مشکل انتخاب تالار خود را حل کنند. در این مقاله کوتاه، ۲۵ تالار محبوب در شهر تهران را برایتان با توضیحاتی مختصر، بیان کرده ایم.

باغ تالار عروسی در کرج

باغ تالارهای عروسی در شهر کرج، بیشتر در منطقه ی گرم دره واقع شده اند. این منطقه به دلیل داشتن آب وهوا و باغ های زیبا و با صفا، بسیار مورد توجه عروس و دامادها برای برگزاری مراسم عروسی می باشد.

۱- تالار پذیرایی آناهیتا کرج

تالار پذیرایی آناهیتا با ظرفيت ٥٥٠ نفر با ٢ سالن مجلل و نورپردازی فوق حرفه ای در منطقه ١٠ كرج واقع شده كه فاصله كمی تا اتوبان تهران – كرج دارد.
– محيط بيرون باغ تالار از استخر بزرگ و البته زيبا و ٣٣ تا آبنما و يك رودخانه مصنوعی تشكيل شده كه عروس و داماد و مهمان های محترم از روى پل چوبی كه روی استخره قراردارد رد ميشوند و وارد تونل ورودی ميشوند كه آنجا هم كفش LED هست و اطرافش هم پر از شمع ميشود
– ميزهای ما دارای یک كشو می باشد كه مخفيه ، وسايل شام قبل از ورود مهمانها داخل كشوها قرار میگیرد كه ديگه موقع شام رفت و آمد و سر صدای اضافه نباشد و ميزها زير ٢٠ ثانيه چيده ميشوند
– تجهيزات موزيك، درام، مه سرد، (مخصوص رقص تانگو عروس داماد) آتش بازی ،كف LED،بك LED وسيستم يكپارچه نورهاى والواشر هم داريم که كيفيت كار را چندين برابر ميكند
– از همه مهمتر پرسنل جوان و تحصيل كرده كه با رفتار خوبشون خاص بودن ما را تكميل ميكنند
– مديريت مجموعه باغ تالار آناهيتا شما همراهان گرامی رو به ديدن فيلم و عكس هاى اين مجموعه دعوت می نماید

با آرزوى موفقيت و شادكامی و همچنين خوشبختی و سعادت براى زوج هاى عزيز

**************

۷ مدل غذا با برنج ایرانی

سینی غذا

سالاد فصل

ماست و خیار

ژله یا دسر شاتی

نوشابه و دوغ

*************************

هدایای ویژه باغ تالار خاص آناهیتا:
ماشین عروس
لباس عروس
کارت دعوت
سه مدل چیدمان ورودی
دیزاین میز شام
شام خاص عروس و داماد
دیزاین میز کیک
دو مدل نوشیدنی گرم و سرد
میز یادبود و شمع آرایی
بار شمع
مشعل آرایی
همراه با عکس سرمجلسی عروس و داماد
سفره خانه سنتی

Wedding party Anahita Karaj

۲- تالار پذیرایی رویال (شهریار) کرج

تالار پذیرایی رویال دارای ظرفیت ۴۰۰ نفر در محدوده شهریار واقع گردیده است.
باغ رویال با اجرای سفره عقد در فضای باز باغ ، اتاق vip شام عروس و داماد در فضای باز، سفره خانه سنتی زیبا، پارکینگ اختصاصی ، شمع آرایی و آتش بازی حرفه ای شبی رویایی را برای شما ثبت خواهند نمود.

 

۳- تالار پذیرایی مجتمع پذیرایی ماهان گرمدره کرج

تخفیف اعضاء سایت:  ۷ تخفیف طلایی

تالار پذیرایی ماهان به منظور رفاه خال شهروندان مناطق غرب استان تهران، شهرستان کرج، و حومه در مساحتی بالغ بر یک هکتار در میان باغستانهای سبز و خرم در کیلومتر ۲۴ جاده مخصوص تهران – کرج احداث گردیده است. پتانسیل های این مجموعه شامل برگزاری کلیه مراسم شامل جشن عقد، عروسی، نامزدی، تولد، ولیمه حجاج، جشن فارغ التحصیلی، جشنهای ملی مذهبی و… با گنجایشی بیش از ۱۷۰۰ نفر می باشد. کترینگ سرویس خارج از مجموعه ماهان نیز شامل برگزاری کلیه مراسم مذکور در منازل و باغها با کلیه امکانات و ملزومات پذیرایی و سرویس دهی آماده خدمت رسانی به شهروندان گرامی است. قابل ذکر است که مجتمع پذیرایی ماهان به منظور حفظ و ارتقاء سازمانها آماده هرگونه همکاری با مراکز ذیربط جهت برگزاری مراسم سمینار، همایش، جشن، نمایشگاه، ورک شاپ و… با چیدمانی به طریق سینمایی مجهز به سیستم صوتی تصویری حرفه ای، دستگاه ترجمه همزمان، میکرفن کنفرانس، ویدئو پروژکتور و… می باشد. مجموعه ماهان دارای آشپزخانه ای صنعتی و مدرن است که توانایی پخت غذا با ظرفیت ۴۰۰۰ نفر به منظور سرویس دهی غذایی به شرکتها و کارخانجات را دارد. همچنین مجموعه در برگزاری و پذیرایی انواع مراسم در کارخانجات با مراکز مربوطه به شکل آلاکارت، تک پرسی، پذیرایی ناهار یا شام، break، refreshment و… با توجه به نیازهای اعلام شده همراه کلیه امکانات فرنیچر توسط کادری آموزش دیده و مجرب از بهترین هتلهای ۵ ستاره همکاری می نماید

“مجتمع پذیرایی و باغ تالار  ماهان“

هفت تخفیف طلایی برای عروس دامادها 
ورودیه مجتمع پذیرایی .باغ تالار  ماهان 
تونل نور 
طاق رومی 
شمع آرایی روی میزها و جایگاه ویژه عروس و داماد 
نورپردازی ۸ درخت در لابی 
پذیرایی عروس و داماد ها در رستوران سنتی ماهان به مناسبت سالگرد ازدواجشان 
هدیه ویژه از طرف مدیریت در پایان مراسم ازدواج به عروس و داماد 

 

تشریفات خاص در منزلت شما

جلوتر از دیگران حرکت کنید

باغستان ماهان یاد اور خاطرات جنگل های سرسبزشمال

 با ظرفیت ۸۰۰ نفر

 برگزارکننده انواع جشن ها و همایش ها

 رستوران سنتی با اجرای موسیقی زنده

Wedding Hall of the Mahan Gordareh Karaj Complex

۴-  تالار پذیرایی تشریفاتی تاج کرج

به جرات می توان گفت مراسم ازدواج یکی از ماندگارترین خاطرات زندگی هر انسان است و هر دختر و پسری از سالها قبل رویای آن شب را در سر می پرورانند و با آن رویاها زندگی می کند.

هنگامی که این مراسم فرا می رسد به دلیل هیجانات و استرس های کاذب، معمولا آن آرزوها به دست فراموشی سپرده می شوند و درپایان علی رغم صرف هزینه های غیرضروری فراوان موجب بروز حسرت عدم تحقق آن رویاها می گردد.

از دلایل بروز چنین اتفاقاتی می توان عدم تجربه کافی، وجود استرس و هیجان در خانواده ها، توجه غیرضروری به نکات پیش پاافتاده و مهمتر از همه عدم توجه کافی به نکات ظریف و نظرات محترم خود عروس و داماد و نزدیکان آنها یا حتی میهمانان می باشد.

تالار پذیرایی تاج با بیش از ۲۰ سال تجربه در برگزاری مراسم های نامزدی، عقد، عروسی و همچنین همایش های گوناگون اطمینان لازم را به شما عزیزان می دهد که آنچه می خواهید تحقق می یابد و این خاطره فراموش نشدنی را در ذهن خود و عزیزانتان ثبت خواهید کرد.

موسسه باغ تالار تاج با استفاده از مرغوب ترین مواد غذایی، چیدمان و طراحی سعی داشته تا بهترین برگزار کننده مجالس و ضیافت های شما عزیزان باشد.

مفتخریم با خدمات و سرویس متفاوت و درخورشان، میزبان میهمانان گرامی شما باشیم .

رویاهایتان را به حقیقت تبدیل کنید و با قدم گذاشتن در جایی که شایسته شماست گلچینی از زیباییها را در یک شب به یاد ماندنی تجربه کنید .

شبی که تجدید خاطراتش هر لحظه را برای شما فرح بخش میکند .

دارای باغ های اختصاصی , آتلیه اختصاصی و حرفه ای , آشپزخانه حرفه ای و با آشپز اروپایی , سرو غذاهای فرنگی و ایرانی و …

Wedding ceremony ceremony of Karaj

۵- تالار پذیرایی ارم کرج

تالار پذیرایی ارم در کمالشهر کرج واقع گردیده است.
باغ تالار ارم دارای ظرفیت ۸۵۰ نفر،محوطه بسیار شیک و زیبا، نورپردازی موزیکال و پارکینگ اختصاصی می باشد.

 

۶- تالار پذیرایی معطر کرج

تالار پذیرایی معطر، دارای ۲ سالن مجلل با ظرفیت ۶۰۰ نفر.

سفره عقد در آلاچیق باغ همراه با نوازنده پیانو.

سر آشپز حرفه ای با سابقه کار در رستوران بین المللی.
مهماندار خوش برخورد و تحصیل کرده .

فیلمبردار و عکاس اختصاصی (استودیو کلاسیک)

سفره عقد هدیه جهت کاربران سایت تالارنامه

Crazy Wedding Hall of Karaj

۷- تالار پذیرایی لوتوس کرج

تالار پذیرایی لوتوس کرج با ظرفیت ۱۰۰۰ نفر در کرج واقع شده است.

 

بهترین باغ و تالار عروسی در کرج

باغ تالارهای عروسی در شهر کرج، بیشتر در منطقه ی گرم دره واقع شده اند. این منطقه به دلیل داشتن آب وهوا و باغ های زیبا و با صفا، بسیار مورد توجه عروس و دامادها برای برگزاری مراسم عروسی می باشد.

منبع: تالار عروسی

 
تالار محتوا | محتوا با ذکر منبع از منابع معتبر...
ما را در سایت تالار محتوا | محتوا با ذکر منبع از منابع معتبر دنبال می کنید

برچسب : تالار پذیرایی لوتوس کرج, نویسنده : ابی contentforum بازدید : 201 تاريخ : يکشنبه 14 آبان 1396 ساعت: 22:57

تالار عروسی – جملات زیبای عروس و داماد در روز عروسی – یکی از زیباترین لحظاتی که می تواند مراسم عروسی را خاطره انگیز کند، گفتن جملات عاشقانه ای است که عروس و داماد در روز و شب عروسی به یکدیگر می گویند. هنگامیکه در تالار عروسی قرار دارید، سعی کنید با  ابراز علاقه ی خود به همسرتان، او را شگفت زده کنید. در این مقاله سعی کرده ایم که یکسری جملات زیبا را بیان کنیم.

 

 

 تالار عروسی - جملات زیبای عروس و داماد در روز عروسی

متن زیبا برای عروس و داماد

۱- من نیازی به گفتن زیبایی همسرم ندارم ، او در روز و شب زیباست و من هر روز عاشق تر از دیروز میشوم ولی زیبایی ظاهری او دلیل بر عشق من نیست بلکه باطن زیبای او باعث این عشق شده است و من الان خوشبخترین مرد دنیا هستم که همچون همسری مثله تو دارم ای زیباترینم.

۲- آدم های خوب زیادی در زندگیم بودند که باعث رقم خوردن این مراسم شدند. پدر و مادر که من را بزرگ کردن و به من معنی واقعی عشق را یاد دادند. پدر و مادر همسرم که زیباترین و بهترین و کامل ترین دختر را تربیت کردند و من نیز الان خوش شانس ترین مردی هستم که چنین نعمتی نصیبش شده است.

۳- همیشه در زندگیم وقتی به دو راهی میرسیدیم نمی دونستم کدام را انتخاب کنم اما زمانی که با عشقم رو به رو شدم بدونه هیچ ترسی او را انتخاب کردم زیرا او باعث تمام آرامش و خوشبختی من است.

۴- همه ما در لحظات مختلفی بودیم مانند خوشحالی، ناراحتی و یا استرس برای برگذاری یک عروسی در تالار و یا نگرانی دادن کارت عروسی به مهمان ها،ولی همه اینا برای من نگرانی نداشت زیرا در کنار شخصی بودم که همه مشکلات درکنارش پوچ میشد و در کنار همسرم همیشه آرامش دارم.

کارت عروسی دیجیتال ودینگ کارت

۵- الان که همسرم شدی،به این فکر نمیکنم که قراره چه کارهایی برایم انجام بدهی، بلکه به این فکر میکنم من چه کار هایی می توانم برایت انجام بدهم، حتی نمی توانم صبر کنم که چگونه حسی دارم وقتی که شب در آغوشت می خوابم و صبح وقتی بوی خوشت را حس میکنم از خواب بیدار شوم، به این فکر میکنم که چگونه می توانم تو را بیشتر بخندانم و بیشتر تو را شاد کنم و چگونه آرامش بیشتری در زندگی خودمان بیاوریم.

۶- ای همسره زیبایم، هیچ کلمه و هیچ شعری در وصف وجود تو وجود ندارد و هیچ کدام شایسته ی توصیف تو نیستند و من فقط میتوانم بگویم که تو به زیباترین شکل، قلبم را پر از عشق و محبت کرده ای. ممنون که مرا به عنوان همسرت انتخاب کردی.

۷- من داستان های زیبا و عاشقانه های زیادی را خوانده ام اما به هیچکدام اعتقادی نداشتم تا زمانی برای اولین بار در چشمان زیبای تو غرق شدم و عاشقت شدم، لبخندت مانند خورشید برای گل ها و چهره ات همچون ماه میدرخشد ولی از همه چیز مهم تر این است که من  گمشده ام را پیدا کرده ام و الان همسرش شده ام.

۸- تو بهترین فرد زندگیم هستی، امروز اولین روزه ازدواجمون هست و همینطوری اولین های زیبا مثله اولین خانه مشترکمان ، اولین فرندمان و هزاران اولین زیبای دیگر که قرار است با تو داشته باشم تو عشقه من هستی ای همسر زیبایم.

۹- تو زیباترین عروس دنیا هستی، تو بهترین انسان برای من هستی ، من عاشق این هستم که تمام زندیگم را با تو بگذارنم و هر روز شکرگذارم که همسری مانند تو دارم.

۱۰- خیلی راحته عاشقه تو بودن، نه فقط در روز های خوشمان بلکه در روزهای بدمان نیز اینگونه است، من دلم می خواهد که با تو جشن بگیرم وقتی که خوشحالی و دلم می خواهد وقتی ناراحتی تو را در آغوشم بگیرم و آرومت کنم،با تمام وجودم عاشقتم همسرم.

۱۱- تو نیمه گمشده من هستی، تو من را کامل میکنی، تو بهترین اتفاق زندگی من هستی، تو مثل مواد روی ماکارانی برای من هستی، با تو همه چیز ممکن می شود ای عشق من.

۱۲- ممنون که با من ازدواج کردی، بدونه شک می توانم بگویم ما بهترین روز ها را خواهیم داشت، وقتی که برای بار اول تو را دیدم اصلا پیش بینی نمی کردم که به اینجا برسیم و بسیار خوشحالم در کنارت هستم و به هیچ وجه نمی توانم خودم را بدونه تو تصور کنم.

۱۳- از ته قلبم ، از شما مهمانان عزیز، پدر و مادر که من را بزرگ کردید و راهنمایم کردید ممنونم، ممنون از خانواده همسرم که چنین دختر خوب و کاملی را بزرگ کردند.

۱۴- من در کنار دو انسان بزرگ و خوش قلب و مهربان و عاشق بزرگ شدم. پدر و مادر عاشق یکدیگرند و همیشه من وقتی این عشق را میبینم به خودم میگویم من هم باید چنین عشقی را داشته باشم تا بتوانم زندگی خوبی داشته باشم،خیلی ممنون از اینکه بهم یاد دادید که چطوری عشق بورزم و چطوری عاشق شوم و حالا من در کنار عشقم هستم و من و عشقم باهم ازدواج کرده ایم.

تالار عروسی - جملات زیبای عروس و داماد در روز عروسی

لینک منبع تالارنامه

تالار محتوا | محتوا با ذکر منبع از منابع معتبر...
ما را در سایت تالار محتوا | محتوا با ذکر منبع از منابع معتبر دنبال می کنید

برچسب : جملات زیبا, نویسنده : ابی contentforum بازدید : 161 تاريخ : پنجشنبه 11 آبان 1396 ساعت: 20:28

مراسم ازدواج در سنت های مختلف دنیا – مراسم و جشن زیبای عروسی، یک نوع میهمانی خاص برای پیوند یک زن و مرد برای شروع یک زندگی مشترک می باشد. آنها می خواهند در این مراسم به همه دوستان و آشنایان خود بیان کنند که دیگر تنها نیستند و شریکی برای ادامه زندگی خود در نظر گرفته اند و همسر خود را به فامیل و دوستان خود، معرفی کنند.

 

این مراسم در هر کشوری، به شیوه و سنت هماه کشور انجام می پذیرد. در بعضی از کشورها، هدف از مراسم عروسی، نشان دادن جایگاه و موقعیت اجتماعی و میزان ثروت استفاده می شود.

ما در یک اینفوگرافی زیبا، تعدادی از مراسم ازدواج در سنت های مختلف دنیا را برای شما نشان داده ایم.

 

مراسم ازدواج در سنت های مختلف دنیا

تالار محتوا | محتوا با ذکر منبع از منابع معتبر...
ما را در سایت تالار محتوا | محتوا با ذکر منبع از منابع معتبر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ابی contentforum بازدید : 174 تاريخ : دوشنبه 8 آبان 1396 ساعت: 21:58

انتخاب تالار عروسی در اصفهان

انتخاب تالار عروسی در اصفهان – در شهرهای بزرگ، هنگامیکه عروس و داماد تصمیم می گیرند که برای برگزاری مراسم خود تصمیم گیری نمایند، انتخاب تالار عروسی برای آنها در شهرهای بزرگ، به یکی از مشکلات اصلی تبدیل می شود. به علت اینکه در شهرهای بزرگ، تعداد تالارها، بسیار زیاد هستند و هرکدام دارای قیمت و وضعیتی مخصوص به خودشان هستند، تصمیم گرفتیم بهترین تالارهای پذیرایی اصفهان را به همشهریان عزیزمان معرفی نمائیم.

بهترین تالارهای عروسی اصفهان

در شهر اصفهان، حدود ۱۴۰ تالار عروسی وجود دارد که با پراکندگی های متفاوت در سطح شهر پخش شده اند. این تعداد تالار باعث شده است که هنگام انتخاب، زوج های جوان، دچار اغتشاش و سردر گمی شوند.

در این مقاله، تعدادی از تالاهای پذیرایی اصفهان را به شما معرفی کرده ایم که در نوع خود، جزو بهترین تالارهای شهر اصفهان هستن. البت

تالار عروسی خاتون اصفهان

  • کلیه خدمات باغ تالار خاتونتوسط تشریفات ازدواج ایرانی ارائه می گردد.
  • ظرفیت تالار ۴۰۰ نفر می باشد.
  • نورپردازی و لیزرشو به صورت کامل و توسط اپراتور صورت می گیرد.
  • مراسم ورود عروس و داماد ویژهمی باشد.
  • دارای دو عدد استیج
  • تزیینات ورودی عروس و داماد به صورت ویژه تشریفاتی می باشد.

 

تالار عروسی خاتون اصفهان

باغ تالار عروسی کامیار اصفهان

  • باغ تالار کامیار با ارائه تمامی خدمات مورد نیاز زوج های جوان در محیطی بسیار دیدنی و دلچسب ، خود را به عنوان یکی از بهترین تالارهای پذیرایی اصفهان معرفی نموده است.
  • باغ تالار کامیار واقع در اصفهان با ۳۰ سال سابقه با محیطی جذاب و بیاد ماندنی آماده پذیرایی از شماست.
  • دو سالن مجزا و ظرفیت بیش از ۱۰۰۰نفر، موزیک همراه با رقص نور و آتش بازی، آلاچیق برای شام اختصاصی عروس و داماد یا کیک عقد، برکه مصنوعی، گل آرایی زیبا، گروه دف زن، سفره خانه سنتی، انواع چیدمان ظروف.
  •  

باغ تالار عروسی کامیار اصفهان

 

تالار عروسی اشراف اصفهان

  • فاز دوم مجموعه دارای سفره خانه سنتی همراه با جنگ شبانه، مختص شب ها و روزهای تعطیل، اعیاد، پنجشنبه شب ها و جمعه ها ظهر و شب می باشد.
  • سالن vip با گنجایش ۲۰۰ نفر جهت ولیمه، تولد، نامزدی با شرایط رستوران.
  • سفره خانه بدون ورودی برای مراسم ها و فقط هزینه شام و پذیرایی گرفته می شود.
  • برای دریافت اطلاعات مربوط به تالار عروسی اشراف می توانید کلمه اشراف به فارسی یا انگلیسی (ashraf) به ۱۰۰۰۸۵۹ ارسال نمایید.
  •  

تالار عروسی اشراف اصفهان

 

تالار عروسی نیلوفر اصفهان

تالار عروسی نیلوفر، یکی از جالبترین تالارهای شهر اصفهان می باشد که هم دارای سالن پذیرایی با ظرفبت ۴۰۰ نفر می باشد و هم دارای باغ تالار پذیرایی با ظرفیت ۴۰۰ نفر می باشد که به صورت کاملا مجزا از یکدیگر، قابلیت برگزاری مراسم را دارا می باشند.

این تالار با ظرفیت ۸۰۰ نفر، قابلیت پذیرایی بسیار عالی از مهمانان را دارا می باشد.

 

تالار عروسی نیلوفر اصفهان

تالار باغ عروسی سبز اصفهان

باغ تالاری زیبا در جاده نجف آباد، با قصری زیبا و به یاد ماندنی که، به مراسم شما جلوه ای خاص می دهد. محیطی بسیار زیبا و دلنشین برای یک مراسم به یاد ماندنی.

حداقل ظرفیت ۲۰۰ نفر و حداکثر ظرفیت ۱۰۰۰ نفر می باشد.

 

تالار عروسی مجلل ضیافت اصفهان

تالار عروسی مجلل ضیافت، دارای فضایی باز با آلاچیق و سالنی با ظرفیت ۴۰۰ نفر، پذیرای مراسمات زیبا و به یاد ماندنی

 

تالار عروسی تیام اصفهان

تالار عروسی تیام، دارای یک سالن بسیار VIP بسیار زیبا با ظرفیت ۵۰۰ نفر و باغ تالاری با ظرفیت ۴۰۰ نفر، در جنوب اصفهان قرار دارد. این تالار قابلیت برگذاری دو مراسم به صورت همزمان می باشد.

تالار عروسی آدین اصفهان

  • تالار آدین اصفهان با دو سالن پذیرایی مجزا و بسیار زیبا و همچنین رستوران مخصوص تالار، یکی از بهترین تالارهای استان اصفهان می باشد.
  • ظرفیت تالار ۸۰۰نفر می باشد.

باغ تالار عروسی یاقوت سبز اصفهان

  • ظرفیت تالار ۵۰۰نفر می باشد.
  • باغ تالار یاقوت سبزبا مشاوره رایگان به زوج های جوان ، این امکان را به آن ها می دهد که بهترین انتخاب را داشته باشند. هزینه دریافتی از زوج های جوان به صورت ۴۰ درصد اولیه ، ۳۰ درصد ۱۰ روز مانده به مراسم و مابقی طی ۴ فقره چک قابل دریافت می باشد.

 

  • باغ تالار سرپوشیده ی بهشت اسپادانا، با محیط زیبا، درختکاری طبیعی داخل سالن با آبنمای داخل سالن.
  • دارای ظرفیت ۸۰۰نفر مبله و صندلی مبله.
  • ظرفیت قابل گسترش تا ۱۲۰۰نفر.
  • دارای دو سالن ۱۲۰۰ متری همکف.
  • دارای دو سالن غذاخوری ۴۰۰ نفره همکف زنانه و مردانه.
  • دارای ۸۰۰ متر محوطه زیبا با آبنما برای برگذاری مراسم محلی.
  • دارای سردخانه زیر صفر و بالای صفر.
  • دارای کافی شپ.
  • دارای ۵۰۰۰ متر پارکینگ مجاور سالن ها.

 

باغ تالار عروسی بهشت اصفهان

  • ظرفیت تالار ۲۰۰۰نفر می باشد.
  • باغ تالار بهشت اصفهان دارای سالن VIP و فضای رو باز چمن با ظرفيت ٢٠٠٠نفر می باشد.

 

تالار عروسی بهشت اسپادانا اصفهان

باغ تالار عروسی باران اصفهان

  • باغ تالار باراندر دو طبقه تعبیه گردیده است که دارای فضای باز، استخر و آبنما بوده و نورپردازی آن در شب بسیار چشم نواز می باشد.
  • از ویژگی های باغ تالار باران، پرسنلی مجرب و کارورزیده بوده که به تمامی اصول خدمت به میهمان آشنا می باشند.
  • ظرفیت تالار۴۰۰ نفر می باشد.

مجموعه تالارهای تشریفات خمینی شهر

  • مجموعه تالارهای تشریفاتخمینی شهر می تواند همزمان دو مراسم در نوبت عصر ۲ تا ۵ و نوبت شب ۷ تا ۱۱ برگزار نماید.
  • دارای دو تالار کاملا مجزا و بسیار شیک در خمینی شهر
  • ظرفیت تالار بیش از ۱۰۰۰نفر می باشد.

 

مجموعه تالارهای تشریفات خمینی شهر

 

تالار محتوا | محتوا با ذکر منبع از منابع معتبر...
ما را در سایت تالار محتوا | محتوا با ذکر منبع از منابع معتبر دنبال می کنید

برچسب : تالار,تالار عروسی,تالار پذیرایی,تالار عروس,تالار عروسی در هامبورگ,تالار عروسی در تهران,تالار عروسی غرب تهران,تالار عروسی کرج,تالار عروسی مشهد,تالار عروسی در غرب تهران,تالار عروسی در تبریز,تالار عروسی در شیراز,تالار عروسی تبریز,تالار عروسی اهواز, نویسنده : ابی contentforum بازدید : 267 تاريخ : جمعه 5 آبان 1396 ساعت: 10:13